Πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό European Heart Journal φέρνει στο προσκήνιο πιθανές επιπτώσεις των συντηρητικών στην καρδιαγγειακή υγεία. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, ορισμένα κοινά πρόσθετα που χρησιμοποιούνται ευρέως στη βιομηχανία τροφίμων ενδέχεται να συνδέονται με αυξημένο κίνδυνο υπέρτασης και καρδιαγγειακών παθήσεων. Αν και η έρευνα δεν αποδεικνύει άμεση σχέση αιτίας και αποτελέσματος, οι επιστήμονες ζητούν περαιτέρω μελέτες και επανεξέταση της ασφάλειας αυτών των ουσιών από αρμόδιους οργανισμούς όπως





