Νέα έρευνα το επιβεβαιώνει: Τα αυγά προλαμβάνουν μέχρι και την άνοια

 


Νέα έρευνα το επιβεβαιώνει: Τα αυγά προλαμβάνουν μέχρι και την άνοια
Τα αυγά είχαν για πολλά χρόνια αμφιλεγόμενη φήμη όσον αφορά την επίδρασή τους στην υγεία. Παλαιότερα επικρατούσε η άποψη ότι η υψηλή περιεκτικότητά τους σε χοληστερόλη μπορούσε να αυξήσει την «κακή» χοληστερόλη στο αίμα και συνεπώς τον κίνδυνο καρδιοπαθειών. Ωστόσο, πιο πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι η μέτρια κατανάλωση αυγών δεν επηρεάζει αρνητικά τα επίπεδα χοληστερόλης στους περισσότερους ανθρώπους. Αντίθετα, τα αυγά αποτελούν τροφή υψηλής διατροφικής αξίας και μπορεί να προσφέρουν

Διαβάστε Περισσότερα...





Φωτογραφία της ημέρας

puppuupa

Μινεάπολις, Μινεσότα: Άτομα ντυμένα με στολές μολυβιών μεταφέρουν μία ξύστρα κατά τη διάρκεια της πέμπτης ετήσιας εκδήλωσης ακονίσματος μολυβιών στη λίμνη Lake of the Isles. Steven Garcia/NurPhoto/Shutterstock

Ήξερες ότι...

Η θανατική ποινή θεσμοθετήθηκε για πρώτη φορά στον Κώδικα του βαβυλώνιου βασιλιά Χαμουραμπί τον 18ο αιώνα π.Χ.

Newsletter

Σήμερα


Τετάρτη
10
Ιουνίου
2026

Γιορτάζουν : Κανένας

1822
Οι Τούρκοι που οχυρώθηκαν στην Ακρόπολη παραδίνονται. Επιστρέφουν το 1827 και αποχωρούν το 1830 οριστικά.
1829
Διεξάγεται για πρώτη φορά ο κωπηλατικός αγώνας μεταξύ των ομάδων των πανεπιστημίων Καίμπριτζ και Οξφόρδης.
1877
Ιδρύεται ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός.
1965
Ιδρύεται η Ιερά Σύνοδος της Καθολικής Εκκλησίας της Ελλάδος.
1990
Η οργάνωση «17 Νοέμβρη» επιτίθεται με ρουκέτα εναντίον των γραφείων της εταιρίας Procter & Gamble στην Αθήνα.