Το παρθένο ελαιόλαδο συμβάλλει στην υγεία του εγκεφάλου και στην αντιγήρανση

 


Το παρθένο ελαιόλαδο συμβάλλει στην υγεία του εγκεφάλου και στην αντιγήρανση
Το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο αποτελεί εδώ και χρόνια βασικό στοιχείο της Μεσογειακής διατροφής και είναι γνωστό για τα οφέλη του στην υγεία της καρδιάς και του μεταβολισμού. Νέα έρευνα δείχνει ότι μπορεί να προστατεύει και τον εγκέφαλο. Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι τα οφέλη του ενδέχεται να επεκτείνονται πέρα από το σώμα και στο μυαλό, μέσω του μικροβιώματος του εντέρου, συμβάλλοντας στη διατήρηση της γνωστικής λειτουργίας. Μελέτη που πραγματοποιήθηκε από ερευνητές

Διαβάστε Περισσότερα...





Φωτογραφία της ημέρας

puppuupa

Μινεάπολις, Μινεσότα: Άτομα ντυμένα με στολές μολυβιών μεταφέρουν μία ξύστρα κατά τη διάρκεια της πέμπτης ετήσιας εκδήλωσης ακονίσματος μολυβιών στη λίμνη Lake of the Isles. Steven Garcia/NurPhoto/Shutterstock

Ήξερες ότι...

Η θανατική ποινή θεσμοθετήθηκε για πρώτη φορά στον Κώδικα του βαβυλώνιου βασιλιά Χαμουραμπί τον 18ο αιώνα π.Χ.

Newsletter

Σήμερα


Τετάρτη
10
Ιουνίου
2026

Γιορτάζουν : Κανένας

1822
Οι Τούρκοι που οχυρώθηκαν στην Ακρόπολη παραδίνονται. Επιστρέφουν το 1827 και αποχωρούν το 1830 οριστικά.
1829
Διεξάγεται για πρώτη φορά ο κωπηλατικός αγώνας μεταξύ των ομάδων των πανεπιστημίων Καίμπριτζ και Οξφόρδης.
1877
Ιδρύεται ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός.
1965
Ιδρύεται η Ιερά Σύνοδος της Καθολικής Εκκλησίας της Ελλάδος.
1990
Η οργάνωση «17 Νοέμβρη» επιτίθεται με ρουκέτα εναντίον των γραφείων της εταιρίας Procter & Gamble στην Αθήνα.