
Στη δίνη νομικών διαδικασιών η σορός του άτυχου βρέφους
Μαρτύρησε στη σύντομη ζωή του, ταλαιπωρείται και μετά θάνατο το τρίμηνο βρέφος που απεβίωσε τον Ιούλιο του 2024 στη Λευκωσία, ζώντας σε άθλιες συνθήκες σε σπίτι τρώγλη.
Δύο χρόνια μετά τον θάνατο του το άτυχο αγγελούδι, όπως αποκάλυψε η δημοσιογράφος του Alpha Κάτια Σάββα, βρίσκεται στο ψυγείο του νεκροτομείου του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας. Τη σοκαριστική είδηση επιβεβαίωσε ο Εκπρόσωπος Τύπου του






