
Έντονες αντιδράσεις προκαλεί ανάρτηση που δημοσιεύθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην οποία καταγγέλλεται η συμπεριφορά προσωπικού διαγνωστικού κέντρου στη Λάρνακα απέναντι σε 82χρονη γυναίκα, η οποία, σύμφωνα με την ανάρτηση, είναι καρκινοπαθής, άτομο με αναπηρία και αντιμετωπίζει πολλαπλά προβλήματα υγείας.
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην καταγγελία, η ηλικιωμένη είχε προγραμματισμένο ραντεβού στις 11:00 το πρωί. Οι συγγενείς της επικοινώνησαν εκ των προτέρων με το διαγνωστικό κέντρο, ζητώντας, εφόσον ήταν δυνατόν,






