
Τα μέλη της Επιτροπής Επιλογής, η οποία ακολούθως θα συνέλθει στην πρώτη της συνεδρία για να ασχοληθεί με την σύνθεση και τις Προεδρίες των Κοινοβουλευτικών Επιτροπών, εξέλεξε το απόγευμα της Πέμπτης η Ολομέλεια της Βουλής.
Η Επιτροπή Επιλογής απαρτίζεται από τρεις βουλευτές του ΔΗΣΥ, τους Σάβια Ορφανίδου, Δημήτρη Δημητρίου και Γεώργιο Καρούλλα, από τρεις βουλευτές του ΑΚΕΛ και συγκεκριμένα τους Στέφανο Στεφάνου, Γιώργο Λουκαΐδη και Άριστο Δαμιανού.
Στην Επιτροπή συμμετέχουν






