Πώς τα υπερεπεξεργασμένα απειλούν εξυπνάδα και IQ – Τι δείχνει έρευνα σε παιδιά
Το πόσο έξυπνο θα γίνει τελικά ένα παιδί περνάει και από το στομάχι του -και μάλιστα στις πιο κρίσιμες ηλικίες ανάπτυξης. Σύμφωνα με νεότερη μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο British Journal of Nutrition, οι διατροφικές συνήθειες ήδη από την ηλικία των 2 ετών μπορεί να επηρεάζουν τη γνωστική απόδοση των παιδιών αρκετά χρόνια αργότερα. Η συχνή κατανάλωση υπερ-επεξεργασμένων τροφίμων, συγκεκριμένα, φαίνεται να συνδέεται με χαμηλότερες επιδόσεις σε τεστ νοημοσύνης στην πρώιμη
Μινεάπολις, Μινεσότα: Άτομα ντυμένα με στολές μολυβιών μεταφέρουν μία ξύστρα κατά τη διάρκεια της πέμπτης ετήσιας εκδήλωσης ακονίσματος μολυβιών στη λίμνη Lake of the Isles. Steven Garcia/NurPhoto/Shutterstock
Ήξερες ότι...
Η θανατική ποινή θεσμοθετήθηκε για πρώτη φορά στον Κώδικα του βαβυλώνιου βασιλιά Χαμουραμπί τον 18ο αιώνα π.Χ.
Newsletter
Εγγραφείτε στο Newsletter μας
Σήμερα
Τρίτη
9
Ιουνίου
2026
Γιορτάζουν : Ροδάνθη, Ροζάνθη
1822
Κατά τη διάρκεια της Ελληνικής Επανάστασης, οι Τούρκοι παραδίδουν την Ακρόπολη των Αθηνών.
1920
Αρχίζει η προέλαση του Ελληνικού Στρατού στη Μικρά Ασία.
2006
Έναρξη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ποδόσφαιρου στη Γερμανία.