
Σύνοψη Μελέτη του Πανεπιστημίου του Σίδνεϊ απέδειξε ότι διατροφικές αλλαγές διάρκειας μόλις 4 εβδομάδων επαρκούν για τη μείωση της βιολογικής ηλικίας...

Σύνοψη Μελέτη του Πανεπιστημίου του Σίδνεϊ απέδειξε ότι διατροφικές αλλαγές διάρκειας μόλις 4 εβδομάδων επαρκούν για τη μείωση της βιολογικής ηλικίας...