Η κυβέρνηση της Τσεχίας ανακοίνωσε την κατάθεση νομοσχεδίου που προβλέπει την πλήρη απαγόρευση της χρήσης κινητών τηλεφώνων στα σχολεία από τον Σεπτέμβριο του 2027. Όπως δήλωσε ο πρωθυπουργός Αντρέι Μπάμπις, η χώρα ακολουθεί τη διεθνή τάση περιορισμού του χρόνου που τα παιδιά περνούν μπροστά σε οθόνες μέσα στην τάξη. Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, η απαγόρευση […]
Διαβάστε Περισσότερα...