
Σε μία κίνηση, η οποία αναδεικνύει τον πρωταγωνιστικό ρόλο που παίζει η Ελλάδα, υπό την ηγεσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στη νέα γεωπολιτική ενεργειακή αρχιτεκτονική, προχώρησε ο Αμερικανός Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ, αναφέρει το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.





