Το Ιράν εκτίμησε σήμερα ότι το χθεσινό κοινό ανακοινωθέν των χωρών του Συμβουλίου Συνεργασίας του Κόλπου (GCC) και των ΗΠΑ περιέχει «παρεμβατικές, ανεύθυνες και προκλητικές θέσεις» και τόνισε ότι η αμερικανική παρουσία στην περιοχή του Κόλπου αποτελεί πηγή ανασφάλειας και διχασμού.
Στην ανακοίνωσή του το ιρανικό υπουργείο Εξωτερικών επανέλαβε τη θέση της Τεχεράνης ότι θα πρέπει να διαχειρίζεται το Στενό του Ορμούζ μαζί με το Ομάν, όπως προβλέπεται στο μνημόνιο





