Η βουλευτής του Άλμα, Ειρήνη Χαραλαμπίδου, δήλωσε ότι αισθάνεται «απόλυτα δικαιωμένη» από τα ευρήματα του πορίσματος για την υπόθεση που έχει χαρακτηριστεί ως «Κράτος-Μαφία», υποστηρίζοντας ότι εδώ και χρόνια προειδοποιούσε για προβλήματα στη λειτουργία των θεσμών, στους διορισμούς αξιωματούχων και στις σχέσεις εξάρτησης που, όπως ανέφερε, επηρέαζαν τη λειτουργία του κράτους δικαίου.
Μιλώντας στο Πρωτοσέλιδο, η κ. Χαραλαμπίδου υποστήριξε ότι όσοι ασκούσαν κριτική στους θεσμούς και στις κυβερνητικές πρακτικές στοχοποιήθηκαν





