Έπειτα από εντατικές συνομιλίες, με τη συμμετοχή και του ίδιου του Αμερικανού υπουργού Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο στην τελική φάση τους, το Ισραήλ, ο Λίβανος και οι ΗΠΑ υπέγραψαν την Παρασκευή τριμερή συμφωνία-πλαίσιο.
«Είναι η αρχή της αρχής», σχολίασε ο Ρούμπιο κατά την τελετή υπογραφής. «Έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας. Σήμερα είναι το πρώτο βήμα. Το πρώτο βήμα είναι μερικές φορές το πιο δύσκολο». ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Θέμα ωρών η ανακοίνωση για το πλαίσιο





