Σε επιπλέον κάθειρξη επτά ετών για δωροληψία, καταδίκασε σήμερα δικαστήριο της Νότιας Κορέας την πρώην πρώτη κυρία Κιμ Κέον Χε, που ήδη εκτίει ποινή για άλλη υπόθεση διαφθοράς,
Σύμφωνα με την ετυμηγορία, η σύζυγος του καθαιρεθέντος, πρώην πρόεδρου Γιουν Σουκ Γεόλ, κρίθηκε ένοχη για το ότι έλαβε κοσμήματα και αντικείμενα μεγάλης αξίας, με αντάλλαγμα εξυπηρετήσεις όπως διορισμοί σε αξιώματα.
Το δικαστήριο δήλωσε ότι η Κιμ Κέον Χε «είχε δεχθεί χωρίς δισταγμό αντικείμενα





