Η ιρανική αντιπροσωπεία που συμμετείχε στις συνομιλίες με τις Ηνωμένες Πολιτείες αναχώρησε από την Ελβετία και επιστρέφει στην Τεχεράνη, έπειτα από 18 ώρες «εντατικών» διαπραγματεύσεων, σύμφωνα με ιρανικά κρατικά μέσα ενημέρωσης.
Η αποστολή, με επικεφαλής τον βασικό διαπραγματευτή Μοχάμαντ Μπαγέρ Γκαλιμπάφ, «αποχώρησε από το κτίριο όπου διεξήχθησαν οι συνομιλίες μετά από περίπου 18 ώρες εντατικών διαβουλεύσεων και επαφών», μετέδωσε το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων IRNA, προσθέτοντας ότι τα μέλη της βρίσκονται καθ’





