Την ανάληψη των καθηκόντων του ως νέος πρόεδρος της ΟΣΑΚ ανακοίνωσε ο Μίλτος Μιλτιάδους, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη του για την εμπιστοσύνη που του επιδείχθηκε, αλλά και την επίγνωση της ευθύνης που συνοδεύει τη θέση.
Σε ανάρτησή του, ο κ. Μιλτιάδους ανέφερε ότι αναλαμβάνει την προεδρία της ΟΣΑΚ με «αίσθημα τεράστιας τιμής αλλά και ακόμα μεγαλύτερης ευθύνης», υπογραμμίζοντας τη μακρόχρονη προσωπική του σχέση με τον χώρο των ασθενών, καθώς, όπως σημείωσε, είναι





