Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψαν την Τετάρτη το Υφυπουργείο Μετανάστευσης και Διεθνούς Προστασίας και το Κέντρο Αριστείας ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗΣ.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υφυπουργείου, το Μνημόνιο υπεγράφη εκ μέρους του Υφυπουργείου Μετανάστευσης και Διεθνούς Προστασίας, από τον Υφυπουργό, Νικόλα Ιωαννίδη και, εκ μέρους του Κέντρου Αριστείας ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗΣ, από τον Καθηγητή Διόφαντο Χατζημιτσή.
Όπως αναφέρεται, η συνεργασία αποσκοπεί στην αξιοποίηση της επιστημονικής γνώσης, της τεχνολογικής εξειδίκευσης και των σύγχρονων γεωχωρικών εργαλείων προς υποστήριξη του έργου του Υφυπουργείου σε τομείς





