Για απόφαση απομάκρυνσής της από αίθουσα του Β΄ Δημοτικού Σχολείου Λακατάμειας κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Συνδέσμων Γονέων Δημοσίων και Κοινοτικών Νηπιαγωγείων Λευκωσίας, εκφράζοντας την ένστασή της και ζητώντας αναστολή της εφαρμογής της.
Εκφράζοντας έκπληξη για την απόφαση που της κοινοποιήθηκε, όπως αναφέρει, με επιστολή ημερομηνίας 18 Ιουνίου 2026 από τη Σχολική Εφορεία Λακατάμειας, η Ομοσπονδία επισημαίνει στην ανακοίνωσή της ότι χρησιμοποιεί επί σειρά ετών την αίθουσα στο Β΄





