Σε πλήρη ετοιμότητα θα βρίσκονται τα δημόσια νοσηλευτήρια, ενόψει της απεργίας του ωρομίσθιου κυβερνητικού προσωπικού, η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, αφού αναμένεται να λειτουργήσουν με προσωπικό ασφαλείας.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΚΥπΥ, λόγω της 24ωρης απεργιακής κινητοποίησης του Ωρομίσθιου Κυβερνητικού Προσωπικού που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026, έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να διασφαλιστεί η συνέχιση της παροχής υπηρεσιών υγείας στα Δημόσια Νοσηλευτήρια και τα





