
Διενεργήθηκε η νεκροτομή του άτυχου βρέφους που έχασε τη ζωή του το βράδυ της Πέμπτης (25/06), λίγες μόλις μέρες πριν τα πρώτα του γενέθλια. Την νεκροτομή διενήργησε η επικεφαλής της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας κα. Αγγελική Παππέτα και κατά την διάρκεια της...






