
Οι ωρομίσθιοι του Δημοσίου είναι σε θέση μάχης, αφού, αρχής γενομένης από την ερχόμενη Τετάρτη, κατέρχονται σε 24ωρη απεργία και ο λόγος των κινητοποιήσεων, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στην εκπομπή «Ενημέρωση Τώρα» ο Γιώργος Κωνσταντίνου, Γενικός Γραμματέας ΟΕΚΔΥ-ΣΕΚ, είναι...






