Στους δρόμους οι εργαζόμενοι Σε 24ωρη παγκύπρια απεργία κατήλθε σήμερα το Ωρομίσθιο Κυβερνητικό Προσωπικό, διεκδικώντας αυξήσεις και βελτιωμένους όρους εργοδότησης στο πλαίσιο της ανανέωσης της συλλογικής σύμβασης εργασίας για την περίοδο 2025-2027. Η κινητοποίηση οργανώνεται από τις συντεχνίες ΟΕΚΔΥ-ΣΕΚ, ΠΑΣΥΕΚ-ΠΕΟ και ΔΕΕ ΚΔΟΚΩ-ΔΕΟΚ και ξεκίνησε τα μεσάνυχτα της Τρίτης προς Τετάρτη, με διάρκεια μέχρι τα […]





