
Στο στάδιο της αξιολόγησης περνά πλέον ο διαγωνισμός για την παραχώρηση της άδειας χρήσης και εκμετάλλευσης του σνακ μπαρ «Θαλασσάκι» στην Ακτή Ολυμπίων, μετά την αποσφράγιση των προσφορών που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 19 Ιουνίου. Διαβάστε περισσότερα
Διαβάστε Περισσότερα...