Η ατυχής συγκυρία για την μπασκετική ΑΕΛ είναι ότι μεθαύριο Τετάρτη, τρεις ώρες πριν τον δεύτερο ημιτελικό με τον Κεραυνό, θα διεξαχθεί στο Παφιακό ο επαναληπτικός με την Πάφο. Τούτο σημαίνει ότι χάνουν τους οργανωμένους οπαδούς, που αποτελούσαν σίγουρα τον έκτο παίχτη… Η αναμέτρηση στο «Κλουβί» αρχίζει στις 20.00, η Κάλια Παπαδοπούλου έκανε ήδη κάλεσμα […]





