
Ερωτήματα προκαλούν οι συνθήκες υπό τις οποίες κατέληξε η 36χρονη γιατρός στη Λέσβο, μετά από επιπλοκές που εμφάνισε έπειτα από τον τοκετό της. Σύμφωνα με όσα μεταδίδει η ΕΡΤ, η 36χρονη είχε γεννήσει με φυσιολογικό τοκετό το μεσημέρι της Παρασκευής, ωστόσο το Σάββατο παρουσίασε επιπλοκές και τη Δευτέρα διακομίστηκε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Βοστάνειου […]





