
Τα μέσα μαζικής μεταφοράς μπήκαν στη δημόσια συζήτηση ξανά λόγω των εξαγγελιών της αντιπολίτευσης. Οι επιβάτες, όμως, που τα χρησιμοποιούν δεν προβληματίζονται πρωτίστως για το κόστος. Μπορούν οι υπηρεσίες να βελτιωθούν, εάν μειωθούν τα έσοδα από τα εισιτήρια; Τι δείχνει η ευρωπαϊκή εμπειρία για το «δωρεάν».





