Tη σύσκεψη που συμμετείχε με Υπουργό Δικαιοσύνης, Υπουργό Οικονομικών και Υπουργός Υγείας σχετικά με κατάχρηση αδειών ασθενείας από αστυνομικούς και δεσμοφύλακες, ο υπουργός Εργασίας, Μαρίνος Μουσιούττας ανέφερε πως, ο Υπουργός Δικαιοσύνης έθεσε «κατάσταση προσωπικού που υπηρετεί στις φυλακές», προσθέτοντας ότι, «αυτό το θέμα υπάρχει και σε άλλες κυβερνητικές υπηρεσίες που φαίνεται ότι υπάρχει κατάχρηση από μικρή μερίδα υπαλλήλων του δικαιώματος της άδειας απουσίας». Ανέφερε ότι σήμερα όταν κάποιος απουσιάζει μέχρι 42 μέρες





