Πρώτη 24ωρη απεργία κυβερνητικών ωρομίσθιων με αίτημα αυξήσεις – Με συνθήματα έξω από το προεδρικό Φωνάζοντας συνθήματα όπως «Όχι στους μισθούς πείνας» και «Τέρμα πια στην κοροϊδία, δεν είμαστε εργαζόμενοι Β’ κατηγορίας» , οι ωρομίσθιοι εργαζόμενοι στην Κυβέρνηση πορεύτηκαν την Τετάρτη από το Υπουργείο Οικονομικών ως το Προεδρικό , ζητώντας μισθολογικές αυξήσεις στο πλαίσιο της πρώτης 24ωρης απεργίας τους από την ίδρυση της Κυπριακής Δημοκρατίας. Οι εργαζόμενοι συγκεντρώθηκαν στις 10:00






