Κατέρχεται σε 24ωρη παγκύπρια απεργία σήμερα το ωρομίσθιο κυβερνητικό προσωπικό Σε 24ωρη παγκύπρια απεργία κατέρχεται σήμερα, Τετάρτη 24 Ιουνίου, το Ωρομίσθιο Κυβερνητικό Προσωπικό , διεκδικώντας μισθολογικές αυξήσεις και βελτίωση των όρων εργοδότησής του στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης εργασίας για την περίοδο 2025-2027. Η απεργία, που οργανώνεται από τις συντεχνίες ΟΕΚΔΥ-ΣΕΚ, ΠΑΣΥΕΚ-ΠΕΟ και ΔΕΕ ΚΔΟΚΩ-ΔΕΟΚ, άρχισε τα μεσάνυχτα της Τρίτης προς Τετάρτη και θα ολοκληρωθεί τα






