
Έμειναν έκπληκτοι όσοι παρακολούθησαν την ετήσια γιορτή του Νηπιαγωγείου St George που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 12 Ιουνίου στο Δημοτικό Θέατρο Στροβόλου. Τα μικρά παιδιά, με την άψογη καθοδήγηση και οργάνωση της ιδιοκτήτριας και διευθύντριας κυρίας Γιώτας Αχιλλέως, εντυπωσίασαν με την προσαρμογή τους στο πρόγραμμα της όλης εκδήλωσης και δικαίως κέρδισαν το ζεστό χειροκρότημα όλων των παρευρισκόμενων. […]





